İş Ortaklığı Politikamız

 

İzibiz olarak 3 tür iş ortaklığı modelimiz mevcuttur.

 

1. Portal İş Ortaklığı Modeli


Sektörel kullanıma uygun olarak dizayn edilmiş, kullanıcı dostu ve kullanıcıya esnek dizayn imkanı da sunan online fatura kesme ve almaya yarayan portal servisidir.

Özellik ve Destekler:

  • Eğitim programı
  • Pazarlama Materyal Desteği
  • HSM Servis Desteği
  • E-Arşiv Servis Desteği


 

2. Platform İş Ortaklığı Modeli


GIB tarafından yetkilendirilmiş ve kendi markası ile servis sağlamayı hedefleyen kurumlara platform sağlayıcı olarak, standart e-fatura servileri ve bu servislere ek olarak CRM, Abone ve bayi yönetimi, Kampanya yönetimi gibi servislerin de sunulmasıdır.

Özellikler ve Destekler:

  • Özel Entegratör Sorumluluğu
  • Pazarlama Faaliyetleri
  • Kampanya Yönetim Modülü
  • CRM Modülü
  • Sözleşme ve Teminat
  • Opsiyonel HSM Servis Desteği
  • E-Arşiv Servis Desteği

 

3. Özel Entegratör İş Ortaklığı Modeli

Özel entegratör servislerimiz ile yayınlamış olduğumuz standart API ve geliştirmeler aracılığıyla kullanıcıdaki ERP ve GIB arasında e-fatura alışverişinin izibiz servisleri iler sağlanması, saklama servislerinin de yine izibiz altyapısı üzerinden alınması servisidir.

Özellikler ve Destekler:

  • Pazarlama Faaliyetleri
  • Bayi Modülü
  • Kampanya Yönetim Modülü
  • CRM Modülü
  • Eğitim Programı
  • Sözleşme ve Teminat
  • Pazarlama Materyal Desteği
  • HSM Servis Desteği
  • E-Arşiv Servisi Desteği
  •