Müşteri Memnuniyeti İlkelerimiz

İZİBİZ ailesi olarak, sürdürülebilir e-Dönüşüm Entegratörlük hizmetlerine ait başarılar ancak yüksek müşteri memnuniyeti ve bağlılığı ile sağlanabileceğine inanıyoruz.
Bu bağlamda; müşteri memnuniyet felsefemizi ilk temastan itibaren oluşturuyor ve “Esas Müşteri Memnuniyeti Satış Sonrası Başlar “ üzerinden yürütüyoruz.

Müşteri memnuniyeti temel ilkelerimiz:

  • Tüm çalışanlarımızın İZİBİZ'in müşterileri ile var olduğuna olan inançlarının tam olmasını sağlıyoruz.
  • Tüm hizmetlerin yasal gereklilik ve uluslararası standartlara uyumlu olmasını hedefliyoruz.
  • Müşterilerimizden gelen talep, beklenti ve şikayetleri kaydediyor hızlı, etkin destek ve çözümler sağlıyoruz.
  • Her zaman ihtiyaçları anlamaya, hızlı, pratik ve en doğru çözümleri sunmaya çalışıyoruz.
  • Talep, beklenti ve şikayetleri iş süreçlerimizi iyileştirmek için kullanıyoruz
  • Müşterilerimizin bilgilerini sıkı sözleşmeler ile özenle koruyor ve yetkili yasal merciiler haricinde başkalarıyla izinsiz asla paylaşmıyoruz.
  • 7/24 ulaşılabilir çoklu iletişim kanallarını her zaman müşterilerimizin erişimine açık tutuyoruz.
  • Müşteri Memnuniyeti Oranlarımız

    2016
    2015
    2014
    2013