İleti Yönetim Sistemi (İYS) Nedir?


Hizmet Sağlayıcıların arama, mesaj ve e-posta gibi farklı tipte ileti izinlerini saklayıp yönetebilecekleri, alıcıların verdikleri izinleri görüntüleyip kaldırabilecekleri, izinsiz gönderimleri şikâyet edebilecekleri, kamunun ise ileti şikâyetlerini ve şikâyete konu iznin durumunu görüntüleyebilecekleri, web sitesi, kısa mesaj numarası ve çağrı merkezi üzerinden hizmet verecek, tüm izinleri zaman damgasıyla kayıt altına alıp güvenli biçimde saklayacak ulusal veri tabanı sistemidir.
 

Hizmet Sağlayıcı kimdir?


Telefon, çağrı merkezi, otomatik arama makinesi, akıllı ses kaydedici sistem, elektronik posta, kısa mesaj hizmeti gibi vasıtalar kullanılarak elektronik ortamda gerçekleştirilen ve ticari amaçlarla gönderilen veri, ses ve görüntü içerikli ileti gönderimi yapan gerçek veya tüzel kişilere Hizmet Sağlayıcı denir.
 

Ticari elektronik ileti nedir?


​Hizmet Sağlayıcılar'ın, mal ve hizmetlerini pazarlamak, işletmesini tanıtmak ya da kutlama ve temenni gibi içeriklerle tanınırlığını artırmak amacıyla alıcıların elektronik iletişim adreslerine promosyon, kampanya, indirim, hediye içerikli gönderdiği iletilerdir. Bu iletilerin gönderilebilmesi için alıcıların onayı gerekir.
Ancak, alınan veya dolaylı yoldan kullandırılan bir hizmete ilişkin yapılan teslimat, borç, fatura içerikli iletilerin gönderiminde onay aranmaz.

İş Ortağı Modeli


İYS İş Ortakları, İYS’den API lisansı kullanımı ve canlı ortama erişim hakkı elde ederek kendi müşterilerine İYS hizmetlerinin kullanılmasına imkân veren firmalardır. CRM yazılımı, ERP yazılımı, toplu kısa mesaj ve e-posta gönderimi, çağrı merkezi hizmeti ve benzeri hizmetler veren firmalar İYS’nin İş Ortağı olmak için başvuruda bulunabilirler.

İzibiz Çözümleri

  • Ticari elektronik ileti izinleri için güvenli veri tabanı
  • Tek noktadan yönetim
  • Ticari elektronik iletiler kontrol altında
  • Şikâyet yönetimi daha hızlı daha kolay
  • İletişim bilgileriniz güvende