Kalite Politikamız
İzibiz , üretkenlik, verimlilik ve müşterilerle ve paydaşları ile mükemmel ilişkiler geliştirmeye odaklanarak, e-dönüşüm kapsamında hizmetleri yüksek kalitede sunmayı hedeflemektedir.
Üst yönetimin katkıları ve tüm çalışanların katılımıyla Kalite Yönetim Sistemimizin esaslarına uymak, sistemin sürekliliğini sağlamak ve sistemin performansını sürekli geliştirmektir.
Tüm faaliyetlerimizi süreçleri başarıyla tamamlanarak alınmış ISO 9001, ISO 27001, ISO 20000-1, ISO 22301 sertifikasyonları çerçevesinde yürütmekteyiz.
Böylece hem Bilgi Güvenliği Kalite Yönetim Sistemine uygun olarak güvence altına alınmış bir operasyon yöntemi, hem de bunun sürekliliği ve iyileştirilmesi için periyodik olarak gözden geçirmeler sağlanmaktadır.
Sahip Olduğumuz Sertifikalar
ISO 20000-1:2018 [BT Hizmet Yönetim Sistemi]
BT hizmeti sunan kuruluşların veya birimlerin iç/dış müşterilerinin beklentilerini karşılama yeteneklerini ve performanslarını yükseltmeyi amaçlayan süreç tabanlı bir standarttır.
ISO 22301:2019 [İş Sürekliliği Yönetim Sistemi]
Kuruluşların iş sürekliliğini sağlamaları için gerekli planları uygulamaları ve riskleri azaltmak için hazırlanmaları, yıkıcı olaylardan kurtulmaları için belgelenmiş bir yönetim sistemini geliştirmek için gereksinimleri belirtir.
ISO 27001:2017 [Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi]
Bilgi varlıklarını etkin bir şekilde koruyan , izinsiz erişilme olasılığını en aza indiren , ilgili taraflara güven veren, yeterli ve orantılı güvenlik kontrollerini sağlamak için tasarlanmış yönetim sistemidir.
ISO 9001:2015 [Kalite Yönetim Sistemi Standartı]
Kalite yönetim sistemlerinin kurulması esnasında uygulanması gereken şartları tanımlayan b standart kuruluşların hizmet ve performans yönetimi konusunda kalitelerini artırmaya ve süreklilik sağlanmasına olanak tanır.
Teklif Al e-Dönüşümlü Ol
e-Fatura, e-Defter, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye, e-SMM, e-MM, e-Mutabakat hizmetlerimiz ile ilgili teklif alabilir ve başvuruda bulunabilirsiniz.