Müşteri Memnuniyet İlkelerimiz
İZİBİZ ailesi olarak, sürdürülebilir e-Dönüşüm Entegratörlük hizmetlerine ait başarılar ancak yüksek müşteri memnuniyeti ve bağlılığı ile sağlanabileceğine inanıyoruz. Bu bağlamda; müşteri memnuniyet felsefemizi ilk temastan itibaren oluşturuyor ve “Esas Müşteri Memnuniyeti Satış Sonrası Başlar “ üzerinden yürütüyoruz.
- Tüm çalışanlarımızın İZİBİZ’in müşterileri ile var olduğuna olan inançlarının tam olmasını sağlıyoruz.
- Tüm hizmetlerin yasal gereklilik ve uluslararası standartlara uyumlu olmasını hedefliyoruz.
- Müşterilerimizden gelen talep, beklenti ve şikayetleri kaydediyor hızlı, etkin destek ve çözümler sağlıyoruz.
- Her zaman ihtiyaçları anlamaya, hızlı, pratik ve en doğru çözümleri sunmaya çalışıyoruz.
- Talep, beklenti ve şikayetleri iş süreçlerimizi iyileştirmek için kullanıyoruz
- Müşterilerimizin bilgilerini sıkı sözleşmeler ile özenle koruyor ve yetkili yasal merciiler haricinde başkalarıyla izinsiz asla paylaşmıyoruz.
- 7/24 ulaşılabilir çoklu iletişim kanallarını her zaman müşterilerimizin erişimine açık tutuyoruz.
Teklif Al e-Dönüşümlü Ol
e-Fatura, e-Defter, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye, e-SMM, e-MM, e-Mutabakat hizmetlerimiz ile ilgili teklif alabilir ve başvuruda bulunabilirsiniz.